ładowanie

Loading...

Pressroom

InfoWire.pl

8 September 2020

Industrialny klimat sprytnie połączony ze szczyptą historii i najnowszymi technologiami – tak w kilku słowach opisać można nowe biuro firmy Clariant w łódzkim Monopolis. Gotowe wnętrza robią ogromne wrażenie, a ich zaprojektowanie i realizacja niosły ze sobą sporo wyzwań. O tym, jak udało się im sprostać, opowiadają eksperci firm, które były zaangażowane w cały projekt.

Szwajcarski, innowacyjny koncern chemiczny Clariant ostatnio skonsolidował swoje biura w Łodzi i otworzył nowe centrum usług wspólnych, gdzie pracuje ponad 300 osób z 20 krajów. Lokalizacja biura jest niezwykła – to odrestaurowana historyczna fabryka spirytusu Monopolis, którą z pewnością można uznać za jedną z najciekawszych rewitalizacji we współczesnej Łodzi. Kompleksową obsługę procesu tworzenia biura Clariant powierzono firmie Cushman & Wakefield, która zadbała m.in. o przebieg transakcji, cały etap budowy, design wnętrz oraz wsparcie prawne.

Wnętrza biura są utrzymane w industrialnym klimacie z nutą elegancji. Konrad Krusiewicz, założyciel The Design Group projektującej wnętrza biurowe, mówi, że największym wyzwaniem podczas projektowania był kolebkowy sufit z dużą liczbą skosów.

Property Journal

8 September 2020

Industrialny klimat sprytnie połączony ze szczyptą historii i najnowszymi technologiami – tak w kilku słowach opisać można nowe biuro firmy Clariant w łódzkim Monopolis. Gotowe wnętrza robią ogromne wrażenie, a ich zaprojektowanie i realizacja niosły ze sobą sporo wyzwań. O tym, jak udało się im sprostać, opowiadają eksperci firm, które były zaangażowane w cały projekt.

Wnętrza biura są utrzymane w industrialnym klimacie z nutą elegancji. Konrad Krusiewicz, założyciel The Design Group projektującej wnętrza biurowe, mówi, że największym wyzwaniem podczas projektowania był kolebkowy sufit z dużą liczbą skosów.

Retail Design Blog

2 September 2020

The Design Group was tasked with designing the CHEP Polska offices for their location in Warsaw, Poland. The new headquarters of CHEP Polska is located in the office tower at 48 Domaniewska Street in Warsaw. The modern building offers thousands of square meters of space for offices that rival each other with attractive architecture and design. The one that belongs to CHEP Polska surely stands out against their background.

The new head office of CHEP Polska covers nearly 1.4 thousand square meters. The office is predominantly an open space; although, as the designers of The Design Group emphasize, there are 34 different zones. Interestingly, the necessary number of closed rooms in the office has been limited to three. Despite the dominant philosophy of workplace openness, the employer decided to separate managerial zones of each department. Accordingly, TDG designers searched for a compromise between the openness and closure of those spaces when designing managerial workplaces.

Office Snapshots

1 September 2020

The new headquarters of CHEP Polska is located in the office tower at 48 Domaniewska Street in Warsaw. The modern building offers thousands of square meters of space for offices that rival each other with attractive architecture and design. The one that belongs to CHEP Polska surely stands out against their background.

The new head office of CHEP Polska covers nearly 1.4 thousand square meters. The office is predominantly an open space; although, as the designers of The Design Group emphasize, there are 34 different zones. Interestingly, the necessary number of closed rooms in the office has been limited to three. Despite the dominant philosophy of workplace openness, the employer decided to separate managerial zones of each department. Accordingly, TDG designers searched for a compromise between the openness and closure of those spaces when designing managerial workplaces.

Industrial-style partitions may be found in other parts of the office. They are designed to systematize and distinguish departments and individual spaces in the office. They also serve as a carrier for the numerous vegetation and soundproofing between the different zones.

Rzeczpospolita

1 September 2020

Nowe biuro Allegro zajmie pięć pięter w biurowcu B wielofunkcyjnego kompleksu Fabryka Norblina. Firma przeprowadzi się z biurowca Q22 do Fabryki Norblina etapami, zaczynając od lipca 2021 r.

Do zaprojektowania wnętrz nowej siedziby Allegro zaangażowało architektów z The Design Group. – Chcąc zachować pofabryczny klimat dawnej fabryki Norblina, architekci postanowili wykorzystać w projekcie wnętrz biura Allegro dużą ilość przeszkleń wraz z charakterystycznymi dla stylu industrialnego szprosami – czytamy w komunikacie. – To, co będzie wyróżniać tę przestrzeń, to m.in. ekologia. W myśl recyclingu, dbałości o klimat i środowisko, wnętrza biura w większości wypełniać będą materiały naturalne. Allegro stawia też na roślinność i domowy klimat, dlatego zaprojektowano unikatowe miejsce wypoczynku w formie „green island”, gdzie zostanie wytworzony swoisty mikroklimat z niespotykanymi dotąd w biurach roślinami.

– Fabryka Norblina to projekt unikalny na skalę światową. Wokół jej historii, zabytkowych budynków i maszyn oraz historycznych uliczek, odwołując się do tradycji designu i sztuki będziemy budować tożsamość tego wyjątkowego obiektu. Tworzymy kompleks przyszłości, z komfortowymi biurami, szeroką ofertą rozrywkową, gastronomiczną, usługową, handlową, kulturalną oraz wellness, niespotykaną do tej pory w Polsce – podkreśla w komunikacie Magdalena Terech z Grupy Capital Park. – Ogromnie cieszymy się z podpisanej z Allegro umowy. To dla naszego projektu modelowy najemca, który gromadzi ludzi pełnych pasji, pomysłów i chęci do działania. To właśnie oni razem z innymi pracownikami biur będą stanowili o atmosferze tego miejsca.

By continuing to use the site, you agree to our Cookie Policy and Privacy Policy

Szanowni Państwo!


Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), która wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 r. chcielibyśmy poinformować Panią/Pana o sposobie przetwarzania przez nas danych, oraz prawach jakich Pani/Panu przysługują.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest The Dsign Group Konrad Krusiewicz z siedzibą w Warszawie 01-793 Warszawa, ul. Rydygiera 11/2, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy pod numerem NIP: 118 157 77 48, REGON: 362790987, e-mail konrad.krusiewicz@thedesigngroup.pl; zwana dalej Administratorem.
  2. Administrator nie ustanowił Inspektora Ochrony Danych. W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i w celu realizacji Państwa praw wskazujemy dane kontaktowe do osoby pełniącej funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji, z którym mogą̨ się̨ Państwo skontaktować́ w sprawach ochrony swoich danych osobowych: adres e-mail: konrad.krusiewicz@thedesigngroup.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany w punkcie 1.
  3. Dane te przetwarzamy w związku z prowadzoną działalnością w celu wypełnienia umów i zleceń powierzonych nam przez Panią/Pana lub do podjęcia działań na żądanie Pani/Pana, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 pkt. „b” RODO), sprzedaży usług, w celach marketingowych, promocji produktów i usług, do komunikacji biznesowej oraz innych zobowiązań prawnych (art. 6 ust. 1 pkt. „c” RODO), albo też w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez The Design Group tj. w związku z zawieraniem i wykonywaniem oraz ewidencją umów z osobami, na rzecz których Pani/Pan działa jako ich pracownik/współpracownik (art. 6 ust. 1 lit. „f” RODO)
  4. Dane osobowe są przekazywane w ramach ustawowych zobowiązań organom państwowym takim jak administratorzy podatkowi, sądy, organy ścigania. Będziemy także przekazywać niezbędne informacje osobowe w przypadku korzystania z podwykonawców - dotyczy to dostawców usług pocztowych, księgowych, prawnych, wykonawcy systemów informatycznych oraz innych podwykonawców zewnętrznych.
  5. Informujemy, że Pani/Pana dane mogą być profilowane, w szczególności w celach marketingowych, w tym oferowania produktów i usług w oparciu o przypisane Państwu preferencje, a także do wewnętrznych potrzeb. Do profilowania będą wykorzystywane dane znajdujące się w naszych zasobach, na bazie których będzie możliwe opracowanie spersonalizowanej oferty produktowej. Ma Pani/Pan prawo w każdym momencie do wyrażenia sprzeciwu na profilowanie Pani/Pana danych na potrzeby marketingu.
  6. Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
    1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych lub prawo ograniczenia przetwarzania;
    2. prawo dostępu do treści danych osobowych;
    3. prawo żądania sprostowania danych osobowych;
    4. prawo żądania usunięcia danych osobowych - "do bycia zapomnianym";
    5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    6. prawo do przenoszenia danych osobowych;
    7. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych - tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania i wykonywania zawartych umów, o których mowa w pkt 2), przez okres trwania możliwości zawarcia takich umów oraz przez czas trwania skutków prawnych tych umów oraz dla oceny i realizacji roszczeń wynikających z tych umów.

  8. Chcielibyśmy poinformować że dokładamy wszelkich starań, aby Pani/Pana dane były przetwarzane w sposób bezpieczny oraz zgodnie z literą prawa.


    Informujemy też, że przekazując nam dane potrzebne do wypełnienia zlecenia, jednocześnie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie ich przez Administratora. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy między Panią/Panem a Administratorem lub między osobą na rzecz której Pani/Pan działa, a Administratorem, przy czym nie jest Pani/Pan osobą zobowiązaną do podania danych osobowych.


    Pozostajemy do Państwa dyspozycji!

Close